Veardi Office - #NICUSHOR

Plată - Livrare - Retur

Plată și livrare

Modalitățile de plată pentru produsele și serviciile noastre, pe care le putem folosi în prezent sunt:

– în numerar, ramburs, la curierul ce-ți va livra pachetul cu comanda (modalitate de plată disponibilă pentru comenzi ce includ doar produse);

– online cu cardul, la finalizarea comenzii, prin procesatorul nostru de plăți, myPOS – Londra, UK;

– prin transfer bancar în contul nostru în termen de 48 de ore de la plasarea comenzii pe site-ul nostru.

Metoda de plată o poți selecta într-unul din pașii procesului de comandă și nu implică vreun comision sau taxă percepute de noi.

Livrarea pachetului cu produsele comandate se efectueaza prin servicii de curierat rapid.

– expediem comenzile prin partenerii noștri iar timpii de livrare depind strict de activitatea lor (în general 24/48 ore lucrătoare, la nivel național)

– noi vom preda coletele acestora în termen de max. 48 de ore lucrătoare de la confirmarea comenzilor

– livrarea în România implică o taxă de transport unică de 19,00 lei / comandă, indiferent de valoarea acesteia

– pentru livrarea în SEE (Spațiul Economic European) poți consulta tarifele actualizate aici (click)

Politica de retur

(extras din Termeni și condiții)

Dreptul de retragere

9.1 Conform legislației în vigoare, retragerea din contract este aplicabilă doar consumatorului persoană fizică.

9.2 Consumatorul (cumpărătorul) are dreptul de a se retrage din contract, fără a fi nevoit să precizeze motivele și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intră Cumpărătorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de Cumpărător, în posesia fizică a produselor.

9.3 Nu pot fi retrase contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art.16 din O.U.G Nr.34/2014, printre care:
– furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
– furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
– furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator.

9.4 Produsele de pe sait marcate ca fiind “com spec” (la comandă specială) nu fac obiectul dreptului la retragere.

9.5 Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Cumpărătorul trebuie să informeze Vânzătorul înainte de expirarea perioadei de retragere, cu privire la decizia sa de a se retrage din contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail, care să conțină minim datele următoare: nume și prenume, adresă de e-mail, telefon de contact, numărul facturii în caz, contul IBAN pentru eventualul storno, denumirea produselor ce se doresc a fi returnate și cantitatea acestora. În acest scop, se poate folosi și modelul de retragere alăturat: (descarcă de aici)

9.6 Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului costul produselor, inclusiv costurile livrării în cazul în care se returnează întreaga comandă (retragere totală) și exclusiv costul livrării în cazul în care se returnează doar o parte din comandă (retragere parțială), nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat cu privire la decizia Cumpărătorului de a se retrage din prezentul contract. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele.

9.7 Suma va fi returnată Cumpărătorului prin transfer bancar, în contul bancar specificat de acesta al cărui titular este însuși cumpărătorul.

9.8 Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, sigilate, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, ambalate corespunzător pentru protecția pe durata transportului. Costurile returnării vor fi suportate de Cumpărător. Returnarea se va face prin aceeași metodă de transport prin care Cumpărătorului i s-au livrat produsele, sau prin altă metodă aleasă de comun acord. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc., care au fost desigilate și care nu pot fi repuse în vânzare.

Politica de returnare

10.1 Cumpărătorul trebuie să verifice Comanda primită și să notifice Vânzătorul în termen de cel mult 3 zile în cazul în care a constatat diferențe, erori sau neconformități. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare.

10.2 Orice returnare de produs necesită obținerea unui număr RMA, pe care Cumpărătorul trebuie să-l solicite Vânzătorului. Acest număr RMA trebuie trecut în mod clar pe exteriorul coletului/cutiei în care se returnează produsul. Fără acest marcaj, preluarea poate fi refuzată de către Vânzător.

10.3 Se pot returna produse neconforme cu specificațiile de pe sait în momentul cumpărării, produse trimise greșit de către Vânzător sau la alt volum decât cel comandat de Cumpărător. Nu se pot returna produse folosite sau seturi incomplete. Costul returnării este suportat de Cumpărător.

10.4 Se pot returna produse doar din motivele enumerate în paragraful 10.3 sau cele care întrunesc condițiile de la Articolul 9.

10.5 Produsele returnate din cauza unor probleme de calitate vor fi inspectate de Vânzător pe baza procedurilor interne. Dacă Vânzătorul nu constată probleme de calitate, rambursarea sau compenasarea nu va fi acceptată.

10.6 Înlocuirea produselor returnate sau rambursarea valorii acestora se va efectua în termen de 14 zile lucrătoare, conform celor din paragraful 9.

Urmărește-ne prin social media:
0