Pagina de startPentru moment, magazinul on-line Veardi.ro este închis și nu procesează comenzi noi.
PEPPERMINT – pastă de dinți organică – Dr. Bronner’s
16,50 lei – 49,00 lei
PEPPERMINT – pastă de dinți organică – Dr. Bronner’s – 28 gr / 140 gr
Pasta de dinti organica are o formula simpla, dar foarte eficienta cu ingrediente organice ca uleiul de cocos, faina de cocos, uleiuri esentiale, cristale de mentol care iti vor lasa dintii, gingiile si limba curate si iti vor oferi o senzatie de prospetime in intreaga gura. NU contine substante sintetice de spumare ca SLS, NU contine fluor, este vegana, NU este testata pe animale, NU contine ingrediente modificate genetic, arome, coloranti si conservanti artificiali sau indulcitori. Atat tubul, cat si cutia sunt realizate din materiale 100% reciclabile.
PEPPERMINT – pastă de dinți organică – Dr. Bronner’s – 28 gr / 140 gr
Ajuta la albirea dintilor, reducerea placii bacteriene si improspateaza respiratia!
Pasta de dinti organica are o formula simpla, dar foarte eficienta cu ingrediente organice ca uleiul de cocos, faina de cocos, uleiuri esentiale, cristale de mentol care iti vor lasa dintii, gingiile si limba curate si iti vor oferi o senzatie de prospetime in intreaga gura. NU contine substante sintetice de spumare ca SLS, NU contine fluor, este vegana, NU este testata pe animale, NU contine ingrediente modificate genetic, arome, coloranti si conservanti artificiali sau indulcitori. Atat tubul, cat si cutia sunt realizate din materiale 100% reciclabile.
Disponibila in varianta de MENTA!
Mod de folosire
Pentru o curățare optimă și pentru a susține reducerea plăcii dentare și întreține albirea dinților, se periază dinții de două ori pe zi și se folosește, apoi, ață dentară. Întreaga cavitate bucală va rămâne împrospătată și imaculată.
ARE GRIJA DE TINE SI DE MEDIU!
Este 70% organica – ceea ce inseamna ca este facuta din ingrediente care nu au fost modificate genetic, nu se folosesc ingrediente chimice pentru a procesa plantele, nu se folosesc pesticide si insecticide pentru indepartarea daunatorilor.
Face putina spuma – dar, cantitatea de spuma nu indica puterea de curatare a produsului si nu il ajuta sa “lucreze” mai bine.
Nu contine SLS – Sodium Lauryl Sulfate – acest ingredient, desi poate produce iritatii, este adaugat in compozitie pentru calitatea sa de a produce spuma. Lipsa SLS duce la o cantitate mai mica de spuma, insa dintii raman curati, iar aroma de menta ofera senzatia de prospetime.
Nu contine Fluor – expunerea la fluor duce la decolorarea dintilor si a petelor permanente pe suprafata acestora. Expunerea la fluor poate avea efecte negative, mai ales in cazul copiilor.
Gustul este diferit – pasta de dinti de la Dr. Bronner’s contine doar uleiuri esentiale, al caror gust este diferit de aromele sintetice. Este mai intens si poate dura o perioada pana va acomodati cu el. Dati-i o sansa, merita!
Sugestii de utilizare: Pentru albirea dintilor si reducerea placii bacteriene, este indicat sa va periati dintii de 2 ori pe zi!
Similare
#NicushorApproved
100% natural / organic
Variante
140 gr, 28 gr
Ingrediente
Glicerina*, Apa, Dioxid de Siliciu, Siliciu Hidratat, Carbonat de calciu, Guma Xantan, Bicarbonat de Sodiu, Ulei de Cocos Saponificat*‡, Ulei de Menta*, Sulfat de Sodiu, Faina de Cocos*‡, Acid Citric, Extract de Stevie*, Pudra din suc de frunze de Aloe Barbadensis*, Vitamina E, Ulei de Cocos*‡, Cristale Menthol , Ulei din seminte de Floarea Soarelui*, Ulei de limonene◊.
Povestea doctorului Emanuel Bronner, creatorul sapunurilor Dr. Bronner, incepe in urma cu peste 150 de ani si 5 generatii, care au continuat sa ofere si sa dezvolte un produs „verde”, renumit pentru calitatea, versatilitatea si atentia deosebita acordata mediului inconjurator. In 1858, stramosii lui Emanuel Bronner au infiintat o fabrica de sapun in orasul german, Laupheim, in regiunea Swabia. Fabrica s-a extins rapid, si, ca urmare, a fost mutata la Heilbronn, in 1880.
“We are ALL-ONE or NONE” (“Suntem toti UNUL sau nimic”)
Un sapun care face diferenta. In fiecare zi.
Sapunurile Dr. Bronner sunt unice prin combinatia de uleiuri organice de nuca de cocos, palmier, masline si canepa, impreuna cu uleiuri esentiale organice. Nu contin conservanti sintetici, agenti de spumare si de ingrosare. Contin doar ingrediente vegetale, obtinute din proiecte agricole in Sri Lanka, Ghana, Palestina, India, Israel si Kenya care asigura un pret corect al materiei prime, salarii si avantaje pentru fermieri/muncitori si familiile acestora. Se estimeaza ca, anual, in jur de 10.000 de oameni din intreaga lume obtin beneficii din proiectele sustinute de compania Dr. Bronner.
Apreciata organizatie elvetiana de certificare IMO realizeaza inspectii si certificarea tuturor proiectelor companiei Dr. Bronner, in conformitate cu regulile din UE si din SUA, pentru cultivarea organica si Programul de Comert Echitabil “Fair for Life” (Echitabil pe Viata).
Un sapun cu experienta si traditie, care face diferenta prin calitate si rezultate.
Comert Echitabil
Proiectele Fair Trade sunt un exemplu excelent al faptului ca relatiile cu furnizorii Dr. Bronner din tarile in curs de dezvoltare, nu doar promoveaza exporturile catre Occident, dar si dezvolta cooperarea si comertul intre ei. In calitate de membra a Asociatiei Mondiale de Comert Echitabil (WFTO), pentru Dr. Bronner, comertul echitabil nu inseamna actiuni de binefacere in mod traditional, ci mai degraba, mentinerea parteneriatelor comerciale stabile, personale si controlabile cu scopul de a promova dezvoltarea rurala.
Un element central al tuturor proiectelor Dr. Bronner de Comert Echitabil este “premiul Fair Trade” pentru care Dr. Bronner si alti parteneri din proiectele companiei contribuie financiar intr-un fond, numit “Fond Fair Trade”. Decizia cu privire la modul cum ar trebui folosit acest fond este luata, de comun acord, de catre reprezentantii fermierilor, lucratorilor agricoli si conducerea companiei.
Politica companiei Dr. Bronner se bazeaza pe implicarea directa si activa in proiecte de responsabilitate sociala, protectia mediului, campanii pentru pace si drepturile omului, sprijina financiar si lupta pentru cauzele in care crede.
Dr. Bronner intreprinde permanent actiuni caritabile, programe de dezvoltare a comunitatilor si cauze filantropice prin intermediul Fundatiei Dr. Bronner’s Family. In plus, in cadrul companiei se desfasoara programe care au ca scop progresul personal si responsabilitatea in business, fata de oamenii care lucreaza in companie.
O parte din actiunile initiate de Dr. Bronner in aceste directii sunt detaliate mai jos.
ACTIVISM – implicarea companiei in proiecte de responsabilitate sociala
Compania Dr. Bronner sprijina financiar si lupta pentru cauze precum: integrarea principiilor organice in domeniul ingrijirii personale, promovarea principiilor autentice Fair Trade in intreaga lume, reintroducerea la comercializare a canepei industriale in SUA, etichetarea produselor care contin organisme modificate genetic, drepturile si protectia animalelor.
Similare
Recenzii
Nu există recenzii până acum.
Fii primul care adaugi o recenzie la „PEPPERMINT – pastă de dinți organică – Dr. Bronner’s” Anulează răspunsul
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul.
0
Încarc comentariile...
Privacy settings
Setări de confidențialitate
Modulele cookie și script-urile sunt specificate mai jos. Vă puteți schimba opțiunile în orice moment fără a vă fi afectată vizita pe site-ul nostru.
NOTE: These settings will only apply to the browser and device you are currently using.
Necesare
Paginile web nu au memorie. Un utilizator care navighează de la o pagină web la alta va fi considerat de către site-ul web drept un nou utilizator. Cookie- urile specifice unei sesiuni stochează, de regulă, un identificator care permite utilizatorului să treacă de la o pagină web la alta fără să fie nevoie să introducă de fiecare dată informațiile de identificare (nume de utilizator, parolă, etc). Astfel de cookie-uri sunt utilizate la scară largă de către site-uri comerciale, spre exemplu, pentru a ține evidența produselor adăugate de către un utilizator în coșul de cumpărături. Atunci când utilizatorul vizitează o anumită pagină a unui catalog de produse și selectează anumite produse, cookie-ul reține produsele selectate și le adaugă în coșul de cumpărături, care va conține toate produsele selectate în momentul în care utilizatorul dorește să părăsească pagina.
Cookie-urile specifice unei sesiuni sunt stocate în memoria calculatorului utilizatorului doar pe durata unei sesiuni de navigare pe Internet și sunt șterse în mod automat în momentul în care browser-ul este închis. Pot deveni inaccesibile și dacă sesiunea a fost inactivă pentru o anumită perioadă de timp (de regulă, 20 de minute).
Marketing
Un cookie third party (terță parte) este plasat de către un alt domeniu Internet/site web decât cel accesat de către utilizator; acest lucru înseamnă că site-ul web accesat conține și informații provenind de la un site web terț – spre exemplu, un banner publicitar care apare pe site-ul accesat. Astfel, dacă utilizatorul vizitează www.veardi.ro dar cookie-ul plasat pe calculatorul său are ca domeniu un alt nume, atunci este vorba despre un cookie third party.
Grupul de Lucru Articolul 29 (alcătuit din autoritățile naționale pentru protecția datelor din statele membre ale Uniunii Europene) consideră că, din punct de vedere juridic, și având în vedere legislația europeană, noțiunea de „cookie third party” se referă la un cookie plasat de către un operator[1] distinct față de cel care operează site-ul web vizitat de către utilizator. Cookie-urile third party nu sunt strict necesare utilizatorului care accesează un site web, întrucât ele sunt, de regulă, asociate unui serviciu distinct față de cel care a fost „solicitat” în mod explicit de către utilizator (prin accesarea site-ului web).
Statistici
Un cookie third party (terță parte) este plasat de către un alt domeniu Internet/site web decât cel accesat de către utilizator; acest lucru înseamnă că site-ul web accesat conține și informații provenind de la un site web terț – spre exemplu, un banner publicitar care apare pe site-ul accesat. Astfel, dacă utilizatorul vizitează www.veardi.ro dar cookie-ul plasat pe calculatorul său are ca domeniu un alt nume, atunci este vorba despre un cookie third party.
Grupul de Lucru Articolul 29 (alcătuit din autoritățile naționale pentru protecția datelor din statele membre ale Uniunii Europene) consideră că, din punct de vedere juridic, și având în vedere legislația europeană, noțiunea de „cookie third party” se referă la un cookie plasat de către un operator[1] distinct față de cel care operează site-ul web vizitat de către utilizator. Cookie-urile third party nu sunt strict necesare utilizatorului care accesează un site web, întrucât ele sunt, de regulă, asociate unui serviciu distinct față de cel care a fost „solicitat” în mod explicit de către utilizator (prin accesarea site-ului web).
Recenzii
Nu există recenzii până acum.